JUS PENAWAR ARFA PRODUK MELAYU BUMIPUTERA UNTUK KESIHATAN MENYELURUH

JUS PENAWAR ARFA GABUNGAN TUJUH BAHAN BERKHASIAT

KHASIAT JUS ARFA

Melarutkan mendapan lemak dan gula darah di dalam pembuluh darah yang sekian lama tersimpan.
Lemak, gula darah dan fungsi syaraf:
Endapan lemak dan gula darah tersebut akan menyebabkan menyempitnya pembuluh darah dan menyumbat pembuluh darah kecil (kapiler) serta memblok oxygen yang dibawa oleh darah melalui pembuluh darah utama. Tekanan darah akan meningkat kerana adanya penyempitan, syaraf akan kurang / tidak berfungsi bila tak ada  oxygen sehingga akan menyebabkan penyakit seperti tekanan darah tinggi, migrain, stroke, lumpuh sebelah, vertigo,  DLL, JUS  INI TIDAK DICAMPUR BAHAN PENGAWET, dan yang terkandung didalam jus herbal ini hanya sari /liquid bawang putih, halia, buah lemon import, cuka apel kurma delima dan madu asli. ( hati hati dengan herbal yang buatnya dicampur dengan terlalu banyak air dan bahan pengawet itu akan merosak tubuh kita.
Tahukah anda trigliserida(lemak tepu dalam salur darah) dan kolestrol yang tinggi dalam badan akan menyebabkan salur darah tersumbat dan menyebabkan sakit jantung? Dan ini berkemungkinan menyebabkan mati mengejut? Antara simptom2nya adalah dakit dada. Sesak nafas. Cepat letih. Sakit bahu. Cepat letih walau berjalan dekat. Pelupa (Short term memory).Jom hindarkan simptom2 ini segera dengan mengamalkan Jus Penawar Arfa.
 Hubungi 018-2705204 (HQ) untuk pengeposan
dan maklumat agen terdekat anda.

Did you know that triglycerides (fatty acids in the blood vessels) and high cholesterol levels in the body will cause blockage of blood vessels and cause heart disease? And this is likely to cause sudden death? Between the simptom is a chest pain. Difficulty breathing. Tired quickly. Shoulder pain. Tired, even walking distance. Short term memory .Avoid this practice immediately with JUS PENAWAR ARFA
 Do contact 018-2705204 (HQ) for posting (via pos laju)
Untuk pembelian secara online/pos sila whatssap 018-2705204


No comments:

Post a Comment